در حال حاضر با اطمینان میتوانیم عنوان کنیم که تبلیغات در اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی و در عین حال یکی از موثرترین روشهای تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکتها از این روش برای برندینگ و سودآوری استفاده میکنند.
این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه از نظر بازدهی نسبت به دیگر روشها بیشترین اثربخشی دارد، همچنین از لحاظ میزان هزینه نیز در مقایسه با سایر روشها این قابلیت را دارد که بتوان آن را کنترل کرد و همچنین در مورد تغییر آن تصمیم گرفت. به این صورت میتوان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه کرد و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه گرفت.
اما بسیاری از مدیران و کسب و کارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود، هزینهای بیشتر از آنچه باید پرداخت میکنند. در این حالت حتما باید اطلاعات درستی از میزان هزینهها در پیجهای مختلف و لیستی از بهترین پیجها برای کسب و کار خود داشته باشید.
تبلیغات در اینستاگرام
ما در «مشهدگیشه» سعی میکنیم صفحههایی هدفمند با قیمتهایی واقعی و به صرفه را به شما معرفی کنیم. همچنین از مزیتهای «مشهدگیشه» ارائه تعرفه و قیمتهای رقابتی نسبت به سایر آژانسهای تبلیغاتی است.
معیار های قیمت گذاری برای تبلیغات در اینستاگرام
میزان انگیجمنت:
در واقع این ویژگی بیان می کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است. در مجموعه ما تلاش بر این است تا صفحه هایی که از حداقل انگیجمنت قابل قبول برای تبلیغ برخوردار هستند استفاده شود.
تعداد فالوور:
در برخی از موارد تبلیغات به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است. به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آنها مشخص میشود. با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست. چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند. بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط بازدید (ایمپرشن) میتواند معیار مناسب تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد.
نوع تبلیغ:
تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود. برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت گذاری مشخص می شود.
میزان تبلیغات:
برخی از صفحه های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می شود.
جایگاه تبلیغ:
یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغ در صفحات اینستاگرامی تاثیر می گذار ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است. برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست.
موقعیت جغرافیایی دنبال کنندگان:
در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده یا نام صفحه پراکندگی جمعیتی مخاطبین متعلق به برخی مناطق خاص است. در این حالت تعداد محدود و یا برعکس آن قابل توجهی از مخاطبین هدف را شامل می شود که در تعیین قیمت صفحه تاثیر گذار است.
با همه این اوصاف نمی توان فرمول دقیق و مشخصی را برای تعیین قیمت هر صفحه به طور مجزا مشخص کرد. اما متخصصین ما در آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از مهارت و تجربه خود کمپین های تبلیغاتی را برای شما عزیزان برنامهریزی می کنند تا حداکثر بازدهی ممکن را برای نام تجاری و کسب و کار شما فراهم آورد.
دیدگاه خود را بنویسید