اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها در واقع معرفی محصول و خدمات از طریق شبکههای اجتماعی و افراد مشهور و تاثیرگذار آن است. در واقع یکی از مهمترین عوامل انتخاب و موفق بودن این روش تبلیغاتی، اعتماد و جلب توجهی بوده که طی این سالها بلاگرها در شبکههای اجتماعی ساختند و به همین دلیل مخاطبان به خوبی با این مدل تبلیغات همراه میشوند.
اما با این حال، لازمهی اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی و معرفی محصول یا خدمت، مرتبط بودن آن با اینفلوئنسرِ انتخاب شده است. به عنوان مثال تبلیغ و معرفی محصولات حوزه آرایشی و بهداشتی در پیج یکی از ورزشکاران به هیچ عنوان جواب نمیدهد و اثرگذاری بسیار بالا در این زمینه را باید از بلاگرهای حوزه زیبایی انتظار داشت.
اینفلوئنسرها و بلاگرها افرادی هستند که با تواناییها و مهارتهایی که در طول زمان به دست آوردهاند، توانایی تاثیر گذاری بر آگاهی و تصمیم گیری خرید مخاطبان خود را دارند.
از این رو میتوان گفت اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از کارآمدترین روشهای تبلیغاتی فعلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. افزایش استفاده مردم از شبکههای اجتماعی به خصوص اپلیکیشنی مانند اینستاگرام در ایران که امکان اشتراکگذاری تصاویر و ویدئو را برای کاربران فراهم میآورند، این امکان را به وجود آورده است که افرادی با مهارت خود پا به این حرفه بگذارند و در پی آن اینفلوئنسر مارکتینگ نیز جایگاه خوبی در تبلیغات آنلاین به دست آورد.
اینفلوئنسر مارکتینگ راهی عالی برای کمک به شما در جذب مخاطبان جدید، افزایش آگاهی از برند و افزایش بازدهی از بازاریابی است
![]() | ![]() | ![]() |
مشاوره تخصصی | همکاری با ناشران هدفمند | تولید محتوای خلاقانه |
دیدگاه خود را بنویسید